شناسهٔ خبر: 23089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه کمربندی شمالی و شرقی ایرانشهر

ایوب کرد عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی (بلوار مکران) و شرقی (بلوار سرباز) ایرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: برآورد اولیه برای اجرای عملیات این طرح که در قالب بهسازی و روکش آسفالت مجدد است اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: برای اجرای این طرح تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با احتساب تعدیل قرارداد پیمانکار برای تکمیل و بهره‌برداری از آن به ۳۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

ايوب كرد با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک در این محور با ترافیک زیادی همراه است، افزود: بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی و شرقی ایرانشهر نقش مثبت و تاثیرگذاری در تسهیل ترافیک و کاهش سوانح درون شهری همچنین جلب رضایت شهروندان و رانندگان را به همراه خواهد داشت.

 وی گفت: در صورت تامین اعتبار به موقع پروژه بهسازی و روکش آسفالت گرم کمربندی شمالی (بلوار مکران) و شرقی (بلوار سرباز) ایرانشهر هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ​

نظر شما