شناسهٔ خبر: 23163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای حمل و نقل و مسكن استان بوشهر در سال ۹۵

فرزاد رستمي جلسه دوره‌ای شورای حمل و نقل و مسكن استان بوشهر در سال ۹۵ به منظور بررسی مسائل رویاروی و همكاری دستگاه‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان و هماهنگی و تسهیل امور و پیشرفت پروژه‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، رئیس شورای حمل و نقل و مسكن استان در این جلسه كه در سالن جلسات ساختمان شماره ۱ اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر تشكیل شد، فرا رسیدن ایام ماه مبارك رمضان را تبریك گفت و ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و مسكن توسط  دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط كه همكاری خوبی جهت پیشرفت این بخش را داشته‌اند، خواستار توجه بیشتر به توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، دریایی و به خصوص ریلی در استان شد.

فرزاد رستمی گفت: بر اساس گزارشی كه مدیران از پروژه‌های دستگاه‌های عضو شورا ارائه دادند، پروژه‌ها از پیشرفت فیزیكی خوبی برخوردار بوده و اقدامات موثری صورت پذیرفته است. 

وی با بیان اینكه پروژه‌های خوبی در بخش جاده‌ای داشته‌ایم، افزود: با برنامه‌ریزی كه به عمل آمده، به منظور تكمیل پروژه‌های بزرگراه دیر – بوشهر قطعات ۱۳ الی ۱۰ و همچنین بزرگراه كنارگذر كنگان در آینده نزدیك فعالیت اجرایی آن شتاب خواهد گرفت و پروژه گناوه به گوره – گچساران با توجه به اینكه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه در دست انجام است، با مشخص شدن پیمانكار فعالیت اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رستمی در ادامه بیان كرد: جهت تكمیل واحدهای مسكن مهر در استان اقدامات خوبی به عمل آمده است تا تعهدات استان در این زمینه انجام پذیرد.

وی افزود: پروژه‌های شاخص استان از جمله راه آهن و آزاد راه بوشهر –شیراز به صورت مجموعه‌ای در حال پیگیری هست تا از طریق وزارت متبوعه صورت گیرد.

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های بزرگ زیرساختی در حوزه بنادر، فرودگاه‌ها و جاده‌ای بر هماهنگی بیشتر این مجموعه تأكید کرد و اهتمام كامل به ارتقاء وضعیت فعلی و در صورت وجود كاستی‌ها، اصلاح آنها را از اعضای شورا خواستار شد.

این مقام مسئول در این جلسه از تمامی اعضا درخواست کرد با جدیت تمام پی‌گیر مصوبات جلسات بوده و دستگاه‌ها در طرح‌های مشترك همكاری لازم را با هم داشته باشند.

در ادامه مدیران كل ادارات مرتبط نسبت به ارائه گزارش عملكرد حوزه فعالیت خود پرداخته و در خصوص مسائل و مشكلات استان در زمینه حمل و نقل و مسكن بحث و بررسی شد.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای حمل و نقل و مسكن استان، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با نحوه خدمات‌دهی بهتر به مردم بیان کردند.

نظر شما