شناسهٔ خبر: 23192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه كمیسیون ایمنی راه‌ها در استان ایلام/ بررسی تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی

جلسه در جلسه كمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی، تحلیل علل و نوع حوادث رانندگی در استان و ساماندهی و نظارت بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه كه با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام، مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام، فرمانده پلیس راه استان و مدیران و مسئولین مرتبط با ایمنی راه‌های استان حضور داشتند تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی بررسی شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه گفت: با توجه به نزدیك شدن به فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی و همچنین شروع برداشت محصولات كشاورزی كه نیازمند تردد ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین كشاورزی در محورهای استان ایلام است اداره كل راه و شهرسازی با همكاری پلیس راه و مراكز امدادی اقدامات خاصی در نظر خواهد گرفت تا ایمنی تردد در محورهای استان بیش از پیش تامین شود.

سیدکمال الدین میرجعفریان نهادینه شدن فرهنگ رانندگی را موثرترین راه كاهش تلفات جاده‌ای عنوان كرد و از دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صدا و سیمای مركز استان خواست در این زمینه بیش از پیش فعالیت نماید.

میرجعفریان با اعلام سامانه ۱۴۱ اداره كل راه و شهرسازی افزود: این سامانه تلفنی به صورت شبانه‌روزی آخرین وضعیت راه‌های استان را به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

نظر شما