شناسهٔ خبر: 23210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

انجام عملیات راهسازی در محورهای شهرستان کبودرآهنگ استان همدان

آسفالت مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هم اکنون در محورهای شهرستان کبودرآهنگ عملیات راهسازی شامل زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال در دست انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع بیان کرد: بالغ بر ۲۵ کیلومتر راهسازی شامل زیرسازی و آسفالت و بیس در پنج محور شهرستان کبودرآهنگ در دست اجرا است.

نادیان ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به عملیات بیس و آسفالت در محورهای گمین قلعه – باغچه و همدان پارس با ۷ مترعرض بیس و ۵/۵ متر عرض آسفالت و در محور زرین آباد- ناصرآباد و دشت روعان با ۷ متر عرض بیس و ۵/۵ متر عرض آسفالت اشاره کرد.

وی یادآورشد: عملیات زیرسازی و روسازی نیز در محورهای شیخ جراح – مسجدین و اروند راه امیر با ۷/۴۵ متر عرض ساب بیس و ۲۰ سانتی‌متر ضخامت ساب بیس و همچنین ۷ متر عرض بیس و ۵/۵ متر عرض آسفالت انجام می‌شود.

نادیان همچنین گفت: عرض بیس و عرض آسفالت نیز در محورهای داق داق آباد – بابان، دشت روعان، حسن آباد و اروند رود امیر به میزان ۷ متر و ۵/۵ متر است.

نظر شما