شناسهٔ خبر: 23314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل دومين جلسه شورای مسکن استان گیلان

جلسه دومين جلسه شورای مسکن استان گیلان در سال ۹۵ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی گیلان دومين جلسه شورای مسکن استان در سال ۹۵ با حضور اعضای شورای مسكن استان برگزار شد.

در این جلسه علی خاوری مدیركل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به نام گذاری سال به "اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل" گفت: تمامی سعی اداره كل راه و شهرسازی بر این است كه با همكاری دستگاه‌های زیربنایی هر چه سریعتر واحدها را آماده و به متقاضیان تحویل نمایند و به اطاعت از دستور رهبر معظم انقلاب در این سال باید به تمام گفته‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

علی خاوری در ادامه با اشاره به وضعیت سایت مسکن مهر این استان اعلام کرد: گیلان دارای بیش از ۵۱ هزار واحد مسکن مهر است که تاکنون نزدیک به ۳۹ هزار و ۵۰۰ واحد آن به متقاضیان تحویل داده شده است. در حال حاضر ۱۲ هزار واحد باقیمانده که قرارداد ۵۰ درصد آن را به دلیل عدم حضور متقاضی به خودمالک تبدیل کرده‌ و از پروژه مسکن مهر خارج کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قصد داریم تا پایان امسال ۹۰ درصداز ۶ هزار واحد باقی‌مانده را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم گفت: ما در این واحدها نیز واحدهای خالی و فاقد متقاضی داریم که به محض ثبت‌نام‌های جدید آنها نیز به سرعت به مالکان تحویل داده می‌شود.

ضمناً در این جلسه به مشكلات مسكن مهر شهرستان رودبار و فومن با حضورنماینده فرمانداران این شهرستان‌ها پرداخته شد و طی آن مقرر شد كه با توجه به نیازمندی اعتبار در بخش خدمات زیربنایی، موضوع تامین اعتبار در كمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

همچنین مسائل مسکن مهر لنگرود و پروژه‌های بنیاد مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما