شناسهٔ خبر: 23321 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن خبر داد:

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان ۹۵ از ۲۴ خردادماه/ نرخ بلیت‌ها تغییر نخواهد کرد

مرتضی جعفری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان ۹۵ را از ۲۴ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: در این ایام تغییری در نرخ بلیت‌ها وجود نداشته و رقم آنها مانند سنوات گذشته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرتضی جعفری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل یکم تیرماه تا ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۴ خردادماه به صورت اینترنتی و همچنین از روز سه‌شنبه ۸:۳۰ صبح نیز پیش‌فروش بلیت به صورت حضوری از طریق آژانس‌ها آغاز خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه فروش بلیت‌ها تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهد داشت گفت: برای این برنامه هر شنبه یک هفته به این زمان اضافه می‌شود بدین شکل که در تاریخ ۲۹ خردادماه روزهای ۱۶ تا ۲۲ مرداد نیز به آن اضافه خواهد شد .

وی درخصوص آزادسازی نرخ بلیت قطارها در سری جدید سفرهای تابستانی در کشور نیز بیان کرد: ما تغییری در نرخ بلیت‌ها نداشته و رقم هزینه‌ها مانند سال‌های گذشته خواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن درباره برنامه‌های ناوگان حمل و نقل ریلی در تسهیل سفرهای تابستانی در کشور نیز اعلام کرد: در ایام تابستان سعی داریم با همکاری شرکت‌ها حداکثر ناوگان را در اختیار مردم قرار داده و بیشترین ظرفیت را در این بخش ایجاد کنیم.  نظارت بر خدمات را در این ایام بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم تا حدی خدمات را با انتظارات مردم تطابق بدهیم.

به گفته جعفری مردم می‌توانند در این ایام مشکلات خود را از طریق سامانه شبانه‌روزی صدای مسافر به شماره ۰۳۱۵۱۴۹ و همچنین مراجعه به سایت راه‌آهن به ما انتقال دهند.

وی درخصوص تمهیدات شرکت راه آهن برای مسیرهای پرمتقاضی در ایام تابستان بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بازرسان شرکت راه‌‌آهن به طور محسوس و نامحسوس به شرکت‌ها و نهادهای مربوطه اعزام و درصورت مشاهده هرگونه تخلف با آنها برخورد کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری شرکت راه‌آهن در نهایت با تأکید بر اینکه مردم باید بلیت‌ها را از مکان‌های دارای مجوز رسمی خریداری و به نکات ایمنی دقت کنند گفت: مسافران می‌توانند ضمن توجه به ارم مخصوص شرکت راه‌اهن در آژانس‌ها از طریق سامانه صدای مسافر نیز آدرس نزدیک‌ترین شرکت معتبر به محل سکونت خود را برای خرید بلیت دریافت کنند./

برچسب‌ها:

نظر شما