شناسهٔ خبر: 23332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

مسعود مالکی پیش از ظهر امروز رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، قبل از ظهر امروز رئیس و  هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مسعود مالكی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

هدف از این نشست ارائه عملکرد سال گذشته، چالش‌ها و ارائه پیشنهادات در ساماندهی سازمان نظام مهندسی در استان و شهرستان‌ها با توجه به اهداف عالیه این سازمان مطرح شد.

دکتر نرماشیری ریاست سازمان نظام مهندسی گفت: موتور محرکه در کشور صنعت ساخت و سازها است که اگر این امر با همکاری شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها با تعامل و همکاری باشد شاهد رونق این صنعت خواهیم بود که البته در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار داریم.

وی افزود: ما تدابیری را جهت استفاده از سرمایه منابع انسانی در بحث کاردان‌ها ارائه و اجرا کردیم تا از ظرفیت‌های این همکاران با توجه به تخصص و تجربه هم در سطح استان استفاده شود از جمله نظارت در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و کمک جهت ایجاد دفتر فنی با پروانه کار جهت استفاده عموم مردم.

مالکی مدیرکل راه و شهرسازی استان از تلاش‌ها و زحمات ریاست، هیئت مدیره و دیگر اعضاء تقدیر و تشکر نمود و گفت: جهت رونق سازمان در بخش‌های مختلف و گشایش در کار مهندسین همکار و مردم عزیز تا آنجا که بتوانیم همکاری خواهیم نمود.

وی بیان داشت: به منظور ارتقا كيفيت ساخت وساز،سازمان نظام مهندسی در شهرها و شهرستان‌ها نمایندگی را ایجاد نماید تا تعامل بین شهرداری‌ها و صدور مجوزات قانونی تسهيل گردد.

نظر شما