شناسهٔ خبر: 23365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد

سلمان مهرابی طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، سلمان مهرابی به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی لارستان، طی حکمی از سوی محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، سلمان مهرابی به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهر سازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد.

در اين حکم آمده است: با استعانت از پرودگار متعال و نظر به سوابق ارزشمند مدیریتی و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگ با سایر مدیریت‌ها و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری در انجام وظایف قانونی خود موفق باشید و لازم است ضمن تعامل و هماهنگی با سایر نهادهای بالا دستی و مرتبط ضمن اطلاع از شرح وظایف امور محوله را زیر نظر اینجانب به  انجام رسانید.

ضمنا از خدمات ارزشمند و اثرگذار مهندس مویدی که چندین سال را در این مسئولیت مشغول به خدمت بوده و اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر و پیروزی می‌نماییم.

نظر شما