شناسهٔ خبر: 23385 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دکتر باقری در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد

تاکید بر دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات/ لزوم استفاده از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی همچون شبکه‌های اجتماعی

بازدید مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پایگاه خبری دکتر باقری مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پایگاه خبری و آشنایی با روند تولید اخبار در این رسانه گفت: با پیشرفت تکنولوژی‌ در جهان امروز استفاده از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی از جمله شبکه‌های اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دکتر مرتضی باقری مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از بخش‌های مختلف پایگاه خبری بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید خبر در این رسانه قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت و نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به موقع به شهروندان گفت: ارتباطات، اطلاع رسانی و خبررسانی از ضروریات جوامع امروز است و نقش و اهمیت فعالیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  کاملا مشهود است.

وی همچنین گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رسانه رسمی و قابل استناد این وزارتخانه است بنابراین اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اهمیت بسزایی دارد.

دکتر باقری دستیار دکتر آخوندی در این دیدار ضمن تاکید بر این که تلاش خبرنگاران پایگاه به خوبی دیده می‌شود یادآور شد که هر روز از پایگاه خبری دیدن می‌کند.

وی ضمن بازدید از پایگاه خبری در نشستی با محمد ملاحسینی سردبیر و تنی چند از خبرنگاران پایگاه با اشاره به تاکید و عزم وزیر راه و شهرسازی برای انتقال شفاف اخبار وزارت‌خانه به مخاطبان، افزود: ایشان در همه سخنرانی‌هایشان بر این امر تکیه دارند که باید به شهروندان آگاهی‌رسانی شود.

دکتر باقری با اشاره به اهمیت موضوع «سرعت عمل»، این عامل را از ویژگی‌های پایگاه خبری دانست و افزود: وزیر نیز بر اقدام متناسب بخش‌های ذی‌ربط با توجه به مبحث فشردگی زمان و مکان در جهان الکترونیک امروز تاکید بسیار دارد.

مشاور و دستیار ویژه وزیر افزود: با توجه به این که گاه به صورت همزمان چند تن از معاونان و مدیران در نقاط مختلف کشور حضور دارند و در حال بررسی پروژه‌ها و میزان پیشرفت آنها هستند، بهترین راه برای انعکاس این دستاوردها از طریق پایگاه خبری است.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به پیشرفت تکنولوژی‌ در جهان امروز به استفاده از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی از جمله شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و پیامک‌ها اشاره کرد و «دسترسی آزاد به اطلاعات» را حق عموم شهروندان دانست. وی تاکید کرد که «دسترسی آزاد به اطلاعات» از اصولی است که دکتر آخوندی به آن التزام دارد.

نظر شما