شناسهٔ خبر: 23408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۵ دستگاه پل‌ در قطعه دوم محور آبرو محور قم-جعفریه

پل مدیرساخت و توسعه راه‌های استان قم گفت: ۲۵ دستگاه پل با هزینه‌ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال در محور قم-جعفریه (قطعه دوم) احداث و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل از اتمام عملیات احداث ۲۵ دستگاه پل آبرو در محور قم-جعفریه (قطعه دوم) خبر داد و گفت: همزمان با اجرایی شدن طرح احداث قطعه دوم محور قم-جعفریه، ساخت ۲۵ دستگاه پل آبرو از شهریور سال گذشته در این محور آغاز شد که طی مدت ۹ ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

فراهانی افزود: طول قطعه دوم محور قم-جعفریه بالغ بر هشت کیلومتر و از کیلومتر ۱۲/۷۰۰ (کاروانسرا سنگی) تا کیلومتر ۲۰/۷۰۰ (ایستگاه فشار شکن شهید مهدوی) امتداد دارد.

وی منابع اعتباری این پروژه را از محل اعتبارات بنیاد برکت عنوان کرد و اضافه کرد: اعتبار احداث ۲۵ دستگاه پل مذکور، پانزده میلیارد ریال است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم در خصوص روند اجرایی احداث قطعه دوم محور قم-جعفریه نیز گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی برخوردار است.

نظر شما