شناسهٔ خبر: 23475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۴/۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان انار در استان کرمان

رفع تصرف رئیس راه و شهرسازی شهرستان انار استان کرمان از رفع‌ تصرف چهار و نیم هکتار از اراضی دولتی این شهرستان خبر داد و گفت: این اراضی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، سیدمحمدعلی حسینی‌رباط گفت: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و پیگیری مأمورین حفاظت حقوقی راه و شهرسازی این شهرستان و با حضور  سرهنگ طالبی‌زاده فرمانده یگان حفاظت از راضی دولتی راه و شهرسازی استان کرمان ۳هزار مترمربع از پلاک ۱۶۷۱ فرعی  از ۱۱۰۰۷ اصلی، یک هزار و ۷۸۳ مترمربع از پلاک۱۰۸۱۰ فرعی از  ۱۱۰۰۷ اصلی و ۶ هزار و ۸۵۰ مترمربع تجاری از اراضی دولتی در این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به دولت بازگردانده شد.

وی با بیان این که متصرفان با تصرف این اراضی به دیوارچینی و ساخت و ساز در این اراضی اقدام کرده بودند، گفت: راه شهرسازی انار با متصرفان اراضی دلتی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

حسینی‌رباط از رفع تصرف ۹ هزار و ۲۸۵ مترمربع ار اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال طی سال گذشته در شهرستان انار خبر داد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی انار از همه شهروندان خواست به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره ۳۴۳۸۶۶۹۶ و ۳۴۳۸۶۶۹۷ تماس و مراتب را اعلام کنند.

نظر شما