شناسهٔ خبر: 23489 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نريمان در جلسه معارفه عضو جديد هيئت مديره مطرح کرد؛

تاكيد بر تكميل و واگذاری واحدهای مسکن مهر/ واحدها را با تمام امکانات و رعایت حقوق شهروندی تحویل می‌دهيم/ وظیفه ما ایجاد شهرهای نسل نو و ریل پایه است

محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اهمیت تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر برای ما از این جهت است که ما به مردم متعهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، محسن نریمان امروز در جلسه معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت، بر تحویل هرچه سریع تر واحدهای مسکن مهر تأکید کرد و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ریاست محترم جمهور، وظیفه ما این است که در سریع ترین زمان ممکن واحدهای مسکن مهر را در شهرهای جدید به متقاضیان تحویل دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در اکثر شهرهای جدید کشور با اعتباراتی که درنظر گرفته شده، مشکلات برطرف خواهد شد و تلاش ما این است که با همدلی و انسجام بیشتر مسکن مهر را به سرانجام خیر برسانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از الزام تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر گفت و بیان کرد: با رویکرد محله محوری موجبات اعتماد مردم را فراهم می کنیم  و مسکن آنان را با تمام امکانات و رعایت حقوق شهروندی تحویل خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید بر تکمیل هر چه سریع تر مسکن مهر را تعهد به مردم دانست و گفت: مخاطب ما مردمی هستند که ما از مشکلات عدیده آنها اطلاع داریم و سعی ما این است که با تحویل واحدها بخش زیادی از این مشکلات را مرتفع سازیم.

نریمان افزود: بیشتر زمان و توان ما صرف تکمیل مسکن مهر شده که در روند اجرایی دیگر وظایف شهرهای جدید تاثیر چشم گیری گذاشته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی ما در شرکت عمران شهرهای جدید شهرسازی و ساخت و ایجاد شهرهای نسل نو و شهرهای ریل پایه است که پس از اتمام پروژه مسکن مهر می توانیم به رسالت اصلی خود بیش از پیش عمل کنیم./

نظر شما