شناسهٔ خبر: 23508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از یکم تیرماه امسال آغاز می‌شود:

نام‌نویسی در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا در همدان

حمل و نقل معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: نام‌نویسی متقاضیان شرکت در بیست و دومين دوره آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا از روز سه شنبه یکم تير ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، مصطفی پناهنده معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: واجدین شرایط از یکم تا پایان تیر ماه مهلت دارند برای ثبت نام بیست و دومين دوره آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مراجعه کنند.

وی افزود: امسال در راستای تسهیل ثبت نام ترتیبی اتخاذ شده است تا متقاضیانی که در یکی از سه دوره گذشته (۱۹، ۲۰ و ۲۱) مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، طی سازو کاری کوتاه، احراز هویت و جهت آزمون این دوره اعلام آمادگی کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان مذکور تا زمانی که اطلاعات خود را ویرایش ننموده‌اند، ثبت نام آنان انجام نمی‌شود  و برای هر گونه ویرایش از جمله تغییر استان محل تقاضا، تغییر عکس، نشانی و... باید مدارک جدید را به اداره کل حمل و نقل استان ارائه کنند.

پناهنده گفت: همچنین متقاضیانی که در هیچ یک از آزمون‌های سه دوره گذشته ثبت نام نکردند و مجاز به شرکت نبودند باید مدارک خود را به واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل استان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان در آزمون‌های سال‌های اخیر، حق هیچ گونه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده نسبت به لغو پروانه فعالیت و نیز اعمال مقررات مربوطه، اقدام خواهد آمد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید نسبت به درخواست کتبی مبنی بر تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی و معرفی مدیر عامل به شرط داشتن ۲۵ سال سن و دارا بودن سابقه فعالیت یا عضویت در هئیت مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا اقدام کنند.

وی افزود در صورت داشتن شرایط باید علاوه بر درخواست، فرم اطلاعات کامل و مشخصات فردی، آدرس محل سکونت، کد پستی، ایمیل و تلفن تماس را تکمیل و همراه یک قطعه عکس ۴*۳ جدید، کپی شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی، عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، ارائه دهند.

گفتنی است: بیست و دومين آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا روز جمعه ۱۵ مرداد امسال در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما