شناسهٔ خبر: 23511 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم خبر داد:

مراحل پایانی اجرای سه طرح عمرانی در محورهای بخش کهک

رفع نقاط حادثه خیز مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم عنوان کرد: عملیات اصلاح مسیر و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای امامزاده اسماعیل(ع) ، فردو، وشنوه بخش کهک در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل از مراحل پایانی اجرای سه طرح عمرانی در محورهای بخش کهک خبر داد و گفت: این سه پروژه در قالب عملیات اصلاح مسیر و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای امامزاده اسماعیل، فردو، وشنوه در حال اجرا هستند.

فراهانی در ادامه توضیح داد: در محور امامزاده اسماعیل(ع) عملیات انفجار و کوهبری و اصلاح پیچ در ده نقطه از مسیر به حجم ۲۵ هزار مترمکعب به انجام رسیده است.

وی افزود: در محور فردو نیز با انجام عملیات کوهبری در طول مسیر اصلاحی ۷۸۰۰ مترمکعب خاک و سنگ برداشته شده است.

فراهانی اقدامات انجام شده جهت اصلاح مسیر و رفع نقاط حادثه خیز در محور وشنوه شامل کوهبری و انفجار عنوان کرد و افزود: در این مسیر بیش از ۴۰ هزار مترمکعب خاک و سنگ برداشته شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم منابع اعتباری این پروژه‌ها را از محل اعتبارات طرح بنیاد برکت برشمرد و مبلغ آن را پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

فراهانی گفت: تعهدات این اداره کل در قبال هزینه کرد اعتبارات بنیاد برکت به طور کامل به انجام رسیده که انشااله با پیگیری‌های به عمل آمده بتوانیم با تامین منابع اعتباری لازم، پروژه‌های مذکور تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما