شناسهٔ خبر: 23540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

رونق بازار مسکن اولویت اول شورای مسکن استان قزوین

مهندس پور کریم مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: شورای مسکن استان با محوریت اطلاع رسانی تسهیلات مسکن و اجرایی نمودن سیاست اقتصاد مقاومتی با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، علی محمد پورکریم با اعلام این موضوع گفت: با توجه به تسهیلات متعدد ارائه شده توسط دولت و لزوم اطلاع رسانی و شفاف‌سازی شرایط آن ارائه گزارشی در این خصوص توسط مدیریت بانک مسکن در جلسه شورای مسکن انجام شد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزود: یکی دیگر از دستور کارهای شورای مسکن معرفی پروژه‌ها با قابلیت سرمایه‌گذاری جهت رونق ساخت و ساز و تامین اشتغال بوده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر از دیگر اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵ عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در پروژه‌های مسکن مهر و به ویژه ناحیه شهری مهرگان تسریع در احداث و بهره‌برداری از خدمات روبنایی جهت پاسخگویی به نیازهای ساکنین مسکن مهر نیازمند هماهنگی و همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی در پایان افزود: بررسی روند عملیات روبنایی در پروژه مسکن مهر مهرگان از دیگر موارد مطرح شده در جلسه شورای مسکن استان بود.

نظر شما