شناسهٔ خبر: 23544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسكن:

بانك مسكن ضامن خرید و فروش نسیه بین خریداران و فروشندگان می‌شود

مسکن مهر گلستان مدیر شعب بانك مسكن استان گلستان با اشاره به خدمات جدید این بانك در سال جاری، از طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسكن به عنوان طرحی نام برد كه با اجرای آن، بانك مسكن بانك عامل و ضامن در خرید و فروش نسیه بین خریداران و فروشندگان معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان گلستان، احمد پاك نیت مدیر شعب بانك مسكن استان گلستان در نشستی خبری گفت: با اجرای این طرح و برای اطمینان طرفین قرارداد، وصول اقساط از خریدار و تضمین معاملات نسیه را بانك تعهد می‌كند.

به گفته وی، پس از انجام معامله بین خریدار و فروشنده در صورتی که با بررسی تکمیلی مشخص شود که ملک مورد معامله، خریدار و ... حائز شرایط مدنظر بانک هستند، قراردادهای مربوط بین فروشنده واحد مسکونی، خریدار و بانک، منعقد و بر این اساس خریدار تعهد می‌كند مطالبات فروشنده بابت قیمت فروش اقساطی واحد مسکونی را بصورت اقساط به بانک پرداخت كند.

پاك نیت ادامه داد: بانک مسكن نیز متعاقباً وجوه دریافتی را در زمان‌های مشخص به حساب فروشنده واریز كرده و فارغ از پرداخت یا عدم پرداخت اقساط از سوی خریدار، هر قسط در پایان ماه به فروشنده پرداخت می‌شود.

وی، تقویت اعتماد و اطمینان بین خریداران و فروشندگان و افزایش زمینه رونق بخش مسكن و ساختمان از اهداف اجرای این طرح است.

نظر شما