شناسهٔ خبر: 23576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

مشکلات مسکن مهر قشم ناشی از عدم تکمیل زیرساخت‌هاست

مسکن مهر هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عمده مشکلات حوزه مسکن مهر شهرستان قشم را ناشی از عدم تکمیل زیرساخت‌های آن دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی راه و شهرسازی استان هرمزگان، غلامحسين شيری با بیان این مطلب در بازدید از پروژه‌های قشم گفت: قشم به دلیل جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می‌بایست نظارت بر ساخت و سازهای آن توسط بنياد مسكن صورت گیرد اما اداره‌کل راه و شهرسازي عهده‌دار نظارت عاليه آن شده است.

وی به مشکلات پیش روی پروژه‌های مهر قشم اشاره کرد و بیان داشت: مشكل عمده پروژه مسكن مهر قشم شبکه فاضلاب و راه‌های دسترسی است.

شیری ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت تلاش می‌کنیم مشکلات موجود را از طریق دستگاه‌های مسئول مرتفع کنیم.

 وی همچنین در دیدار با فرماندار قشم به قیمت بالای زمین در هرمزگان اشاره کرد و گفت: قيمت زمين در استان هرمزگان بسيار بالاست و در تلاش هستیم تا این حباب قیمت‌ها را بشكنيم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی اشاره کرد و افزود: در بخش راه خوشبختانه كارهای بسيار خوبي انجام شده است اما همچنان جاده‌های روستايی و شهری اين شهرستان با مشكل كمبود علائم ايمنی و راهنمايی مواجه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه برخی از محورهای قشم نیازمند روكش مجدد آسفالت هستند، گفت: راه و شهرسازی در بخش نگهداری جاده‌ها اعتبار لازم را برای جزیره قشم در نظر خواهد گرفت.

فرماندار قشم نیز در این دیدار گفت:  نگاه مردم به سمت مناطق گردشگری و توريسم است از این رو می‌طلبد جاده‌های ایمن و مناسبی در قشم احداث شود/.

نظر شما