شناسهٔ خبر: 23584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح قطعه ۴ بزرگراه کربلا تا پایان آبان ماه سال جاری

عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در شورای برنامه‌ریزی شهرستان دالاهو گفت: ۱۰ کیلومتر بزرگراه کربلا در قطعه ۴ ورودی شهرستان کرند تا پایان آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در سفر یک روزه استاندار و مدیران ارشد استان به شهرستان دالاهو، راههای روستایی مله فروردین،ویله،محور زاوله و مسیر دره‌مران - زمکان هم مورد بازدید قرار گرفت.

بهادری در پایان این سفر در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان ضمن اشاره به اینکه عملیات احداث بزرگراه در قطعه ۴ حوزه شهرستان کرند دو شیفته انجام می شود از بهره برداری این مسیر تا پایان آبان ماه ۹۵ خبر داد.

عبداله بهادری مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه در این خصوص تصریح کرد: احداث و بهسازی راههای روستایی شهرستان هم در حال پیگیری و انجام است که البته در این خصوص به پایان آسفالت راه روستایی ویله و اجرای مراحل پایان مسیر چشمه سفید گوران، همچنین ۱۰کیلومتر مسیر دره مران – زمکان هم قیر پاشی آن تمام و آماده آسفالت است اشاره داشت.

وی در ادامه افزود: عملیات لکه‌گیری و روکش محور زاوله و مله فروردین،مجموعا به طول ۵۰ کیلومتر به زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه موارد مطرح شده که مربوط به اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این نشست، به موضوع ساماندهی ایست بازرسی شهرستان هم اشاره و قرار شد در اسرع وقت عملیاتی شود که البته شخص استاندار هم دستور تامین اعتبار مورد نیاز برای آن را صادر کرد.

گفتنی است، در این سفر یک روزه، دکتر رازانی و همچنین فرماندار شهرستان دالاهو از پیگیری‌ها و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی، در حوزه راه و شهرسازی استان تقدیر کردند./

نظر شما