شناسهٔ خبر: 23592 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران

پوستر چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران با محوریت ارایه مقاله آذرماه امسال در گیلان؛ سه شهر رشت، لاهیجان و ماسوله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در آذرماه سال جاری در دانشگاه گیلان با محوریت ارایه مقاله از سوی شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

محورهای کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران شامل هشت محورِ؛ حوزه های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی و معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و راه های فرهنگی و عناصر وابسته است.

گفتنی است مهلت ارسال مقاله‌ها به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران تا پایان مهرماه سال جاری است و تاریخ برگزاری کنگره نیز آذرماه سال جاری در استان گیلان و در سه شهر رشت، لاهیجان و ماسوله تعیین شده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنگره می‌توانند مقالههای خود را به دبیرخانه چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران به نشانی گیلان، رشت، خیابان ملت، باغ محتشم (پارک شهر)، عمارت کلاه فرنگی ارسال کنند. /

برچسب‌ها:

نظر شما