شناسهٔ خبر: 23647 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

عبدالكريم درويش زاده خبر داد:

راه اندازی قطار چهارتخته اهواز- مشهد

عبدالکریم درویش زاده مديركل راه آهن جنوب از راه اندازي قطار چهارتخته اهواز –مشهد و بالعكس از ابتداي تيرماه سال جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبدالكريم درويش زاده مدير كل راه آهن جنوب با اعلام خبر راه اندازي قطار چهارتخته اهواز –مشهد و بالعكس، گفت: هرساله تعداد كثيري از زائران از استان خوزستان و كشورعراق متقاضي سفربا قطاربه مشهد مقدس هستند كه با توجه به حجم بالاي تقاضا و عدم امكان پاسخگويي به تمامي آنها بوسيله قطار فعلي، طبق هماهنگي هاي صورت گرفته مقرر شد از ابتداي تابستان امسال يك رام قطار با سازمان چهار و شش تخته در مسير اهواز –مشهد و بالعكس راه اندازي شود.

وي افزود: با توجه به برنامه ريز ي صورت گرفته قطار دوم اهواز- مشهد و بالعكس در روزهاي شنبه، يكشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۱۸ از اهواز اعزام و مراجعت اين قطار از مشهد نيزروزهاي دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در ساعت ۶:۳۰ صبح انجام خواهد شد.

عبدالکریم درويش زاده هم چنین از بازسازي و بهسازي ايستگاه های راه آهن جنوب در آستانه سفرهاي تابستاني خبر داد و افزود: در اين راستا ايستگاه راه آهن اهواز بازسازي و رنگ آميزي شده و همچنين به منظور بهبود فضاي ايستگاه هاي بين راه سالن مسافري ايستگاههاي خسروي، گرگر و ميان آب نيز در دست بازسازي است.

نظر شما