شناسهٔ خبر: 23753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد خبر داد:

اجرای طرح راهداری تابستانی در پارس آباد استان اردبیل

لکه گیری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد استان اردبیل گفت: طرح عملیات راهداری تابستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد، علی نادری در بازدید از جاده‌های این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به افزایش تردد وسائط نقلیه در فصل تابستان خصوصا حمل و نقل ادوات و محصولات كشاورزی و باغداری در جاده‌ها این اداره نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای عملیات ویژه راهداری تابستانی اقدام نموده است.

وی با اشاره به اینكه هدف از اجرای این عملیات تامین هرچه بیشتر ایمنی تردد در محورهای این شهرستان است، گفت: در راستای اهداف این طرح لکه‌گیری جاده در كیلومتر ۲۰ الی ۵۵ محور سه راه سربند - قره آغاج كه یكی از پرترددترین محورهای شهرستان پارس آباد است انجام یافته است.

نادری همچنین از انجام لکه‌گیری در محورهای پارس آباد - سه راه سربند و پارس آباد - بیله سوار خبر داد و گفت: جهت تردد ایمن و روان وسائط نقلیه و جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی لكه‌گیری این مسیرها به طول ۴۵ کیلومتر اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد افزود: سایر امورات مربوط به راهداری از جمله بازسازی و شستشوی علائم، اصلاح گاردریل‌ها، اصلاح شانه و حریم زنی جاده نیز طبق برنامه مستمر راهداری در طول جاده‌های شهرستان اجرا می‌شود.

نظر شما