شناسهٔ خبر: 23769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

آغاز عملیات مرمت پل بزرگ علامرودشت در لارستان

مرمت پل رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از شروع عملیات تعمیر و مرمت پل بزرگ شهر علامرودشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ابراهیم کیان پور با اشاره به شروع عملیات مرمت پل بزرگ علامرودشت گفت: این پل به طول ۱۰۰ متر و با ۵ دهانه‌ ۲۰ متری، یکی از پل‌های بزرگ در مسیر راه‌های حوزه جنوب اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

وی قرارگیری این پل در مسیر اتصال مرکز شهرستان لامرد و بخش علامرودشت به شهرستان خنج را از دلایل اهمیت آن دانست و افزود: پیمانکار چندی پیش عملیات خود را مبنی بر تعمیر درز انبساط و درزگیری ترک‌های پایه پل شروع کرده است.

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راه و شهرسازی ضمن تشکر از همراهی و تعامل بخشداری علامرودشت گفت: عملیات تنظیم بستر رودخانه و کنترل آب نیز به‌وسیله ماشین‌آلات اداره راه و شهرسازی لامرد در حال انجام است.

ابراهیم کیان پور همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظر شما