شناسهٔ خبر: 23809 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

روش جدید واگذاری عملیات لایروبی در بنادر شمالی

بندر لنگه براساس تفویض اختیار مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی راهبری، تعمیر و نگهداری لایروبهای بنادر شمالی منعقد شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان عملیات راهبری تعمیر و نگهداری لایروبی بنادر شمالی از جمله لایروب های یاسین، شهید رشیدی، ارس و خزر از تاریخ ١/٣/٩٥ به مدت ٥ سال و به مرکزیت بندر انزلی با شرکت خط دریا بندر منعقد گردید.

وی افزود: بر اساس این قرارداد ، شناورها و تجهیزات لایروبی در قالب اجاره بلند مدت و به منظور انجام لایروبی نگهداری به منظور تامین ایمنی آبراهها و تردد ایمن کشتیها و شناورها، به شرکت مذکور واگذار گردیده و بنا بر این خدمت دیگری از مجموعه وظایف سازمان،  برون سپاری شده.

 مهندس چراغی حوزه فعالیت لایروبی این قرار داد  را بنادر استانهای گیلان و مازندران با استفاده از تجهیزات پیشرفته استراتژیک لایروبی اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: از مزایای روش جدید واگذاری عملیات لایروبی با سیاست گذاری مدیر عامل محترم و معاون محترم دریایی سازمان برای رقابتی کردن عملیات لایروبی در بنادر شمالی است.

نظر شما