شناسهٔ خبر: 23855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۲۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهر ایلام

رفع تصرف ۲۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهر ایلام با حكم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه و شهرسازی استان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، در این عملیات ۲۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی تصرف شده از سوی افراد سودجو در محله بانبرز شهر ایلام رفع تصرف شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در خصوص رفع تصرف ارضی ملی گفت: با عنایت به تاكیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره كل با تشكیل یگان حفاظت از اراضی، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد كرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.

میرجعفریان از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاك در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره كل راه و شهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالكیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

لازم به ذكر است از ابتدای امسال تاكنون ۱۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام با حكم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه و شهرسازی استان رفع تصرف شده است.

نظر شما