شناسهٔ خبر: 2391 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوي وزير راه و شهرسازي

مديركل دفتر طرح‌هاي كالبدي معاونت شهرسازي و معماري منصوب شد

زهره داودپور زهره داودپور در حكمي از سوي وزير راه و شهرسازي به عنوان مديركل دفتر طرح‌هاي كالبدي معاونت شهرسازي و معماري منصوب شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، عباس آخوندي در اين حكم خطاب به زهره داودپور تصريح كرده است: به استناد قانون تأسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران و بنا به پيشنهاد معاونت محترم شهرسازي و معماري، شما را به سمت مديركل دفتر طرح‌هاي كالبدي منصوب مي‌نمايم.

در ادامه اين حكم آمده است: اميدوارم با توجه به تخصص وسابقه جنابعالي و با استفاده از مطالعات انجام شده در حوزه شهرسازي، امكان تهيه، نظارت و تحويل طرح‌هاي توسعه و عمران را به نفع منافع درازمدت شهروندان در دستور كار قرار داده و با همكاري نمايندگان دستگاههاي اجرايي در كميته فني و زيرنظر دبير محترم شورايعالي معماري و شهرسازي ايران امكان برنامه‌ريزي موزون شهرهاي كشور را در دستور كار قرار دهيد.

زهره داودپور استاديار در گروه مهندسي شهرسازي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين است. وي داراي دكتري تخصصي شهرسازي از دانشگاه آزاد اسلامي علوم و تحقيقات تهران در سال 1380، فوق ليسانس شهرسازي از دانشگاه تهران در سال 1367 و ليسانس اقتصاد از دانشگاه تهران در سال 1358 است./

نظر شما