شناسهٔ خبر: 23965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان:

هرمزگان مقام سوم ساخت مسكن و ساختمان را در كشور به دست آورد

ماندانا مقدسی استان هرمزگان در بررسی عملكرد سال ۹۴ ادارات كل راه و شهرسازی موفق به كسب مقام سوم ساخت مسكن و ساختمان از بین استان‌های كشور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان، این بررسی در حوزه عملكردی ساخت مسكن و پروژه‌های آموزشی، تجاری، درمانی، مذهبی، كلانتری كیفیت و زمان تحویل آن صورت گرفته كه با ارزیابی‌های صورت پذیرفته، حوزه مسكن و ساختمان هرمزگان رتبه سوم را به دست آورد.

ماندانا مقدسی مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان در تشریح كسب این مقام به ساخت مسكن مهر طی سال گذشته پرداخت و افزود: بهره‌برداری از مسكن مهر در هرمزگان طی دو مرحله در سال ۹۴ صورت گرفت كه یازده هزار و ۶۷۵ واحد با حضور جناب آقای مهندس مهرآبادی قائم مقام محترم وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر و همچنین دو پروژه آموزشی ۱۲ كلاسه، یك پروژه تجاری، دو پروژه كلانتری و... تحویل هرمزگانی‌ها شد.

وی اضافه كرد: تاكنون ۳۰ هزار و ۷۷۱ واحد مسكونی تحویل متقاضیان هرمزگانی شده است.

مقدسی در عین حال اضافه كرد: راه و شهرسازی هرمزگان تلاش كرده تا بهترین امكانات را برای شهرك‌های مهر فراهم آورد كه به گواه مسولان كشوری و ناظران این حوزه، كیفیت ساختمان‌های خدماتی از جمله مدارس، مساجد، واحدهای تجاری و...با بهترین كیفیت و معماری منطقه احداث شده است.

وی ابزار امیدواری كرد، با تلاش‌هایی كه صورت خواهد گرفت پرونده مسكن مهر هرمزگان سال آینده بسته شود.

نظر شما