شناسهٔ خبر: 23975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

آغاز ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی

صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۲ تیرماه امسال فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، همزمان با سراسر کشور آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه امسال در استان قم برگزار می‌شود.

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن اعلام خبر فوق افزود: این آزمون به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش کشور با نظارت و مدیریت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در روزهای یاد شده برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت داوطلبان جهت شرکت در آزمون‌های یاد شده را از یکم لغایت ۱۲ تیرماه امسال‌ اعلام کرد و اضافه نمود: داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه و آگاهی کامل از ضوابط ثبت نام در اسرع وقت طی ایام اعلام شده نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

صبوری ضمن اعلام اینکه مهلت ثبت نام تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد از داوطلبان شرکت در آزمون‌های فوق الذکر درخواست کرد: جهت ثبت نام به سایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان، دفتر امور مقررات ملی ساختمان (سامانه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی) مراجعه نمایند.

نظر شما