شناسهٔ خبر: 24035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر معماری و شهرسازی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تشكیل جلسه كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان همدان

محمدحسین مرادی مدیر معماری و شهرسازی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری دومین جلسه كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، حسین مرادی گفت: این جلسه با حضور آقای مهندس عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان و به دبیری مهندس رودباری و تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

مرادی افزود: در این جلسه طرح‌های ارسال شده به كارگروه در زمینه صنعتی، خدمات بین راهی و گردشگری‌های فوق منجمله پروژه تفریحی – توریستی شركت عصر طلایی هگمتانه مورد برررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: این مجموعه‌ها شامل شهربازی، هتل پنج ستاره، سوئیت‌های اقامتی در مسیر جاده همدان – تهران جهت این پروژه‌ها طراحی شده است.

مرادی افزود: همچنین مجوز احداث نیروگاه خورشیدی در زمینی به مساحت ۹ هكتار در اراضی روستای قرخلر با مشاركت سرمایه‌گذاران خارجی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

در پایان جلسه مهندس رودباری بر حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تعدی به اراضی دولتی و بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان تاكید كردند.

نظر شما