شناسهٔ خبر: 24052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان:

بیمارستان رودبار جنوب امسال به بهره‌برداری می‎رسد

محمدساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بیمارستان رودبار جنوب با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، محمد ساردویی در جلسه شورای حمل و نقل استان کرمان، گفت: در سال گذشته ۶۰۰ کیلومتر روکش و احداث جاده در جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی از رفع ۴۲ مورد نقطه حادثه‌خیز، تکمیل یک هزار واحد مسکن مهر و تکمیل بیمارستان قلعه‌گنج در سال گذشته خبر داد و گفت: بیمارستان رودبار جنوب با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از شروع ساخت بیمارستان عنبرآباد خبر داد و گفت: ۳۷۶۰ هکتار از اراضی دولتی از بدو ادغام با مسکن و شهرسازی در جنوب کرمان رفع تصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال گذشته با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات در این حوزه بودیم گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب در سال ۹۵ و اقدامات بعدی این اداره کل تصادفات در جنوب استان کرمان روند کاهشی داشته باشد.

ساردویی در رابطه با احداث محور جاسک-قلعه‌گنج- رودبار جنوب-ریگان که طول کل آن ۴۴۷ کیلومتر است افزود: ۲۲۶ کیلومتر از این محور در حوزه جنوب کرمان قرار دارد که تاکنون ۱۲۵ کیلومتر آن تکمیل شده و ادامه مسیر با سه پیمانکار در حال اجرا است.

ساردویی از آغاز ساخت پل‌های بزرگ دوم سرجاز- جنگل‌آباد و شروع عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه جیرفت-بافت -سیرجان و قطعه دوم محور کهنوج رودان خبر داد.

نظر شما