شناسهٔ خبر: 24057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون امور عمرانی استانداری همدان از پروژه‌های راه و شهرسازی ملایر

جاده معاون امور عمرانی استانداری همدان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار ملایر، نمایندگان شهر ملایر و سایر مسئولین از پروژه‌های عمرانی شهرستان ملایر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در ابتدای این بازدید جلسه‌ای در محل فرمانداری ملایر تشکیل و مصوباتی مطرح شد.

در این جلسه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به مطالعه و طراحی میدان روبروی راه حسین آباد شاملو اقدامات لازم را انجام داده و با مشارکت استانداری عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح دم سیاه واقع در محور بروجرد را آغاز نمایند.

همچنین مقرر شد نمایندگان این شهرستان نیز در خصوص تملک زمین‌های مسیر پروژه چهارخطه جوکار- خیرآباد مساعدت لازم را انجام دهند.

پس از برگزاری جلسه مسئولان از پروژه چهارخطه ملایر – توره به طول ۶/۵ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بازدید به عمل آورند.

همچنین از پروژه مرکز درمانی محله سرجو در شهر ملایر با زمینی به متراژ ۲۰۵ مترمربع در ۴ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان و پروژه دیوارکشی و پوشش کانال محله شمس آباد ملایر به طول ۲۸۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان بازدید شد.

 از پروژه‌های دیگر مورد بازدید می‌توان به پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر با یک دستگاه پل با دهانه ۲۲ متری به طول ۵ کیلومتر و با مبلغ قرارداد ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و همچنین چهارخطه سامن – بروجرد به طول ۶/۳ کیلومتر و با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال اشاره کرد.

گفتنی است اصلاح پیچ سالوک از نقاط پرحادثه در محور ملایر –خنداب به طول ۱/۵ کیلومتر و با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان نیز مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

نظر شما