شناسهٔ خبر: 24059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

اتمام عملیات ساخت اسکلت دو پروژه بیمارستانی در شیراز

عزیزاله روشن مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اهمیت مراکز درمانی در استانی مانند فارس از اتمام عملیات ساخت اسکلت بیمارستان‌های خاتم الانبیاء و اعصاب و روان شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، عزیزاله روشن با بیان این که فارس به عنوان قطب پزشکی، نوعی خط مقدم پذیرش بیماران از جنوب کشور و حتی کشورهای عربی محسوب می‌شود، گفت: برای پاسخگویی به نیازها ۵ پروژه بیمارستانی در شهرهای شیراز، جهرم، کازرون و فسا در دست ساخت است.

وی افزود: عملیات ساخت اسکلت بیمارستان‌های ۳۱۳ تختی خاتم الانبیاء و ۲۵۰ تختی اعصاب و روان شیراز به اتمام رسیده است و این دو پروژه در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار قرار دارند.

مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس با بیان این که در پروژه‌های احداث بیمارستان ۲۰۰ تختی جهرم و ۱۶۰ تختی فسا نیز پیمانکار مرحله دوم انتخاب شده است، ادامه داد: بیمارستان ۲۰۰ تختی کازرون در مرحله ساخت اسکلت قرار دارد و باید پیمانکار جدیدی برای آن انتخاب شود.

وی سپس به اجرای پروژه طرح توسعه حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز نیز اشاره و تصریح کرد: این طرح ۵۷ هکتاری، هم اکنون توسط مشاور در دست مطالعه و بررسی است.

روشن با اشاره به روند تخصیص اعتبارات ملی در سال گذشته، گفت: چنانچه اعتبار مالی لازم تامین شود می‌توان تا سال ۹۶ گام‌های موثری در تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان فارس برداشت.

نظر شما