شناسهٔ خبر: 24077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته قوه قضاییه:

۲هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی انار رفع تصرف شد

شهر سرپرست راه وشهرسازی انار گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه و با همکاری دستگاه قضایی ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان انار رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، سید محمدعلی حسینی‌رباط، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و پیگیری مأموران حفاظت حقوقی راه و شهرسازی این شهرستان ۲هزار و ۵۰۰مترمربع از پلاک ۱۰۸۱۰ فرعی  از ۱۱۰۰۷ اصلی اراضی دولتی در این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به دولت بازگردانده شد.

وی ارزش ریالی این اراضی را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متصرفان با تصرف این اراضی به دیوارچینی و ساخت و ساز در این اراضی اقدام کرده بودند.

سرپرست راه وشهرسازی انار انار گفت: راه شهرسازی انار با متصرفان اراضی دلتی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

حسینی‌رباط از رفع تصرف ۹ هزار و ۲۸۵ مترمربع ار اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال طی سال گذشته در شهرستان انار خبرداد.

سرپرست راه وشهرسازی انار از همه شهروندان خواست به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریع با شماره ۳۴۳۸۶۶۹۶و ۳۴۳۸۶۶۹۷ تماس گرفته و مراتب را اعلام کنند.

نظر شما