شناسهٔ خبر: 24128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی اکیپ های راهداری ‌برای سفرهای تابستانه در استان خراسان شمالی

راهداری تابستانه مدیر راهداری استان خراسان شمالي از اجرای طرح راهداری تابستانه در راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي محمد مشتري، از آمادگی کامل اکیپ راهداری استان خراسان شمالي  برای سفرهای تابستانه خبر داد و اظهار کرد: طرح راهداری تابستانه از اول تابستان در راه‌های این استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات‌های اجرایی برای راهداری تابستانی در استان از اول تیر شروع می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد عنوان کرد: كليه ي اکیپ هاي  راهداری استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.
 مشتري  گفت: راهداران خراسان شمالي این روزها در حال ایمن‌سازی محورهای شریانی و اصلی، اصلاح شیب‌های شیروانی، شانه‌سازی، اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و دیگر عملیات‌های نگهداری از راه ‌ها هستند تا بتوانیم جاده‌ای ایمن و خدماتی مناسب را به شهروندان برای سفرهای تابستانی ارائه دهند.

وي خاطرنشان کرد: از تمامی هموطنان‌مان می‌خواهیم در مسافرت‌ها تمام نکات ایمنی را رعایت و به توصیه‌های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده‌ها توجه کنند.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي در پايان  با آرزوی سفر بدون حادثه برای همه هموطنان در تابستان ۹۵ گفت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالي  با سامانه گویای ۱۴۱ و تلفن ۳۲۲۶۱۰۰۰ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی جهت اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌های استان است

نظر شما