شناسهٔ خبر: 24280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شازند خبر داد:

اتمام عملیات لکه‌گیری و آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شازند

روکش آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شازند در تشریح عملکرد حوزه راه‌های روستایی این شهرستان گفت: عملیات لکه‌گیری و آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شازند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مهرداد شیخی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شازند با اعلام این خبر افزود: با توجه به گستردگی شبکه راه‌های روستایی شهرستان شازند (۶۳۲ کیلومتر) بهبود و ارتقاء این محورها به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار دارد و در دوماهه اخیر  عملیات لکه‌گیری و آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های مذکور جهت ارتقاء سطح کیفی این شهرستان، اجرا و به اتمام رسیده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شازند در این رابطه گفت: نگهداری و نظارت بر راه‌های روستایی نیز از اولویت‌های کاری این اداره است و در صورت مشاهده هرگونه نقص در جاده‌های روستایی در خصوص رفع آن اقدام می‌شود.

مهرداد شیخی در خصوص برنامه‌های امسال این اداره در حوزه توسعه و ارتقاء شبکه راه‌های روستایی شهرستان شازند گفت: با عنایت به برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به اعتبارات ملی و استانی ابلاغی، بالغ بر ۸ پروژه درحوزه راه روستایی به شرح ذیل در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، پروژه‌های مذکور را به طول مجموع بالغ بر ۲۵ کیلومتر به بهره‌برداری برسانیم. 

این پروژه‌ها شامل لکه‌گیری و درزگیری آسفالت محور شازند-سورانه –دستجرد، زیرسازی محور گزطاف، زیرسازی محور تلخستان، آسفالت محور ده حسین-قشلاق، زیرسازی قرینه دره، آسفالت محور ده علیخان-ده عبداله، اصلاح نقطه پرحادثه محور بصری –لنجرود، ابنیه فنی محور ده کوثر –هندودر و همچنین زیرسازی محور حاجی آباد می‌شوند.

نظر شما