شناسهٔ خبر: 24284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

۲ هزار واحد مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد امسال تحویل متقاضیان می‌شود

مسکن مهر ایلام معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۵ به پایان می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نوید موسوی در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۱۲۷ واحد مسکن مهر سه جانبه در استان احداث شد که از این تعداد یک‌هزار و ۸۰۲ واحد مسکن مهر تحویل داده شد، گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۲۵ واحد مسکن مهر در حال تکمیل است که یک‌هزار و ۳۰۰ واحد از این تعداد، پروژه‌های مشکل‌دار هستند.

معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل داده شد و امسال نیز ۲ هزار واحد مسکن مهر واگذار می‌شود که از این تعداد ۷۵۶ واحد در شهرستان بویراحمد است.

وی تعداد طرح‌های مسکن مهر در گچساران را  یک‌هزار و ۷۵۶ واحد برشمرد و افزود: از این تعداد ۸۹۶ واحد تحویل داده شده و ۱۰۸ واحد دیگر آماده تحویل است، ضمن اینکه پروژه‌های مسکن مهر گچساران با مشکلات فراوانی رو‌به‌رو هستند.

موسوی با بیان اینکه ۹۱۲ واحد مسکن مهر در شهرستان کهگیلویه احداث شده، گفت: ۱۵۰ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شد و ۱۵۰ واحد دیگر به دلیل مشکلات فاضلاب قابل واگذاری نیست.

وی ابراز کرد: تاکنون به هر واحد مسکن مهر در استان سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شده است که پرداخت یارانه به واحدهای مسکن مهر استان بی‌سابقه است و مردم باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

نظر شما