شناسهٔ خبر: 24333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در محورهای شهرستان بهار

تعریض جاده رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار از رگلاژ و تسطيح شانه راه‌های آسفالته به مقدار 10 كيلومتر در راه های اصلی و فرعی و 31 كيلومتر در راه های روستايی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان همدان "مسعود رستمی "گفت: شانه سازی راه های آسفالته به مقدار ۴ هزارو ۵۵۰ متر مكعب در راه های اصلی وفرعی و ۹ هزارو ۱۰۰ متر مكعب در راه های روستایی صورت گرفته است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان بهار افزود: همچنین از درزگیری در راه های آسفالته در راه های شریانی، اصلی وفرعی در محور كرمانشاه، غارعلیصدر و بهار – كوریجان اطلاع داد.

وی اظهار کرد: با توجه به پیچ های خطرناك در محور دینار آباد و رسول آباد یك مورد اصلاح پیچ در این محور انجام شده است.

رستمی  گفت: لكه گیری راه های آسفالته تا ۵ سانتی متربه مقدار ۳۵۰ متر مربع در راه های اصلی وفرعی و۸۵۰ متر مربع در راه های روستایی در خردادماه سالجاری انجام شده است.

وی گفت: تسطیح وآزاد سازی حریم راه ها به مقدار ۴۵ كیلومتر در راه های شریانی واصلی و ۵۷ كیلومتر در راه های روستایی در محورهای کرمانشاه، محور سنندج، غار علیصدر، بهار-کوریجان، گنبدان، میرزاحصاری، ساری قمیش، رسول آباد، یکن آباد و رایکان از دیگر اقدامات انجام شده در ماه گذشته است.

رستمی گفت: در محور کرمانشاه نیز ۴۱۰ متر نیوجرسی تهیه و نصب و یک مورد دوربرگردان در محور دینار آباد  احداث شده است.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر کرمانشاه، سنندج، غارعلیصدر و کوریجان شستشوی گاردریل و علائم ایمنی است.

نظر شما