شناسهٔ خبر: 24338 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرای پروژه های راهداری شمال آذربایجان غربی

سفر مهندس حسن نيا و مهندس فيلي به استان خراسان شمالي ​معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همراه با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پروژه های راهداری شمال استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا  معاون راهداری این سازمان در جریان سفر به استان آ‌ذربایجان غربی به  همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن نظارت مستقیم بر پروژه های راهداری استان،   از عملیات درزگیری در محور ارومیه- سرو، روکش و ایمن سازی محورها بازدید کردند.

 بر اساس این گزارش حسن نیا دستورات لازم جهت تامین اعتبار و قیر رایگان پروژه تعریض و بهسازی محور سلماس- خوی به طول ۲۲ کیلومتر در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی را صادر کرد.

 همچنین این مقام مسئول همراه با داریوش نصر؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه احداث باند دوم محور ایواوغلی- خوی به طول هفت کیلومتر که از دیگر پروژه های اقتصاد مقاومتی استان است و راهدارخانه های منطقه بازدید کردند .

گفتنی است، براساس تفاهم نامه ای مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با منطقه آزاد ماکو، در صورتی که منطقه آزاد ماکو زیرسازی و احداث محور سه راهی ایواوغلی- بازرگان را تکمیل کند، آسفالت، عملیات خط کشی و نصب علایم و

تابلوهای ایمنی با تامین اعتبار از سوی ساز مان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اجرا خواهد شد.

نظر شما