شناسهٔ خبر: 24349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بررسی قطعه اول و دوم راه آهن، بزرگراه‌ها، بافت‌های فرسوده و مسكن مهر كرمانشاه

عبداله بهادری پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان كرمانشاه در ملاقاتی یك ساعته بین دكتر آخوندی، دكتر رازانی، معاون امور عمرانی و مدیركل راه و شهرسازی استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبدالله بهادری گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور محترم به استان كرمانشاه، همچنین اهمیت پروژه‌های عمرانی مخصوصا در حوزه راه و شهرسازی، این مهم در نشستی یك ساعته بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

وی افزود: پروژه‌های قطعه اول و دوم راه آهن، بزرگراه‌های استان، بافت‌های فرسوده و ناكارآمد، تكمیل پروژه‌های باقی مانده از مسكن مهر و البته ایجاد لجستیك پارك غرب كشور در منطقه، اهم موارد مورد رایزنی با وزیر راه و شهرسازی بود.

بهادری تصریح كرد: خوشبختانه پیرو این نشست با مساعدت دكتر آخوندی تصمیمات سریع و البته واضح صادر و مقرر شد ۲ جلسه هم با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شركت عمران بهسازی شهری ایران و جلسه دیگر در حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت متبوع در خصوص لجستیك پارك غرب كشور برگزار شود.

گفتنی است، اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه از لحاظ افتتاح طرح‌های عمرانی و همچنین كلنگ‌زنی پروژه‌های كلان استان، جزء دستگاه‌های فعال در سفر آتی رئیس جمهور به كرمانشاه معرفی می‌شود.

گفته شده، این اداره كل در بخش بزرگراه، راه روستایی، روكش راه‌های شریانی و همچنین پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی در جشنواره افتتاح استان شركت دارد و البته با دستور شخص رییس جمهور،عملیات سه پروژه را هم آغاز خواهد كرد. 

نظر شما