شناسهٔ خبر: 24385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار خبر داد:

روكش آسفالت سه راهی خدمات شهرستان جویبار در استان مازندران

ایمن سازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار استان مازندران از اجرای عملیات ایمن‌سازی و روكش آسفالت سه راهی خدمات با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محسن قادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار ضمن اعلام این خبر افزود: شهرستان جویبار از جمله شهرستان‌هایی است كه به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره است.

وی تصریح کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل، داشتن یك رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد كرد و از جمله اهدافی كه این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌كند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

قادری به پروژه عملیات ایمن‌سازی و روكش آسفالت سه راهی خدمات این شهرستان اشاره و اظهار کرد: علاوه بر روكش آسفالت در این محدوده، عملیات خط‌كشی، نصب استوانه و بشكه‌های ایمنی و علائم نیز با هدف ارتقاء ایمنی در این سه راهی صورت گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار یادآور شد: اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار ۲۶۴ كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را تحت پوشش دارد. 

نظر شما