شناسهٔ خبر: 24395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه کارگروه نظام پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

جلسه کارگروه نظام پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به ریاست مدیر توسعه منابع این اداره کل تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در این نشست که با حضور اعضای منتخب و به ریاست مدیر توسعه منابع این اداره کل برگزار شد، تعداد ۸ پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفت.

محمدمهدی منتظری، در این باره گفت: از مجموع این پیشنهادات، تعداد ۲ پیشنهاد که توسط سیدمحمدکاظم عظیمی و سرکار خانم نوکار به دبیرخانه این کارگروه فرستاده شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد. لازم به ذكر است، از تعداد ۶ پیشنهاد باقی مانده، ۳ پیشنهاد برای بررسی بیشتر به کارشناسان مربوطه ارجاع شد و مابقی بدلیل تکراری بودن، مورد تصویب قرار نگرفت.

مدیر توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازی استان، در خصوص کیفیت برگزاری این کارگروه افزود: هر پیشنهاد، از ۵ بعد خلاقیت و نوآوری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، كارایی و اثربخشی، قابلیت اجرایی شدن و سرعت اجرایی شدن، مورد بررسی قرار می‌گیرد و اعضای كارگروه، به هر كدام از این ابعاد از ۱ تا ۱۰ امتیاز می‌دهند و امتیاز در وزن مربوطه ضرب شده و امتیاز موزون را تشكیل می‌دهد، در نهایت امتیاز همه ابعاد، جمع و امتیاز نهایی فرد را مشخص می کند، در پایان از امتیازات همه اعضا معدل‌گیری شده و امتیاز نهایی پیشنهاد ارائه شده، مشخص می‌گردد. چنانچه امتیاز پیشنهاد بین صفر تا ۲۰ باشد، پیشنهاد رد شده، و اگر امتیاز بین ۲۰ تا ۶۰ باشد به فرد پیشنهاد دهنده دفترچه یادبود نظام پیشنهادات اعطا خواهد شد و اگر امتیاز بالاتر از ۶۰ باشد در ازای امتیاز، به فرد صاحب پیشنهاد، بن غیرنقدی و لوح تقدیر اعطاء می‌گردد (هر امتیاز معادل ۱۰.۰۰۰ ریال).

لازم به ذكر است لوح تقدیر مذكور در نمره ارزیابی عملكرد سالانه كاركنان، دارای ۱۰ امتیاز می‌باشد. اگر پیشنهاد ارائه شده در تخصص اعضا كارگروه نباشد، برای بررسی بیشتر به كارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود و پس از اخذ نظر كارشناس، در جلسه بعدی، مطرح و به آن امتیاز داده خواهد شد.

در پایان، دبیر این کارگروه، در خصوص پیشنهادات واصله ابراز داشت: تعداد ۸ پیشنهاد واصله، شامل: ارائه نرم‌افزار انبارداری جهت انبار روغن، سوخت، ماشین‌آلات، چاپ بروشور جهت متقاضیان صدور مجوز، آموزش اولیه پیمانكاران و ناظرین قبل از اجرای پروژه، استفاده از برنامه طراحی شده جهت تكمیل فرم اطلاعات خرید كالا و قراردادها، ایمنی راه (لرزاننده نمودن آكس محورها در قوس‌های خطرناك و پرحادثه)، استفاده از فرم شناسنامه خودرو بعنوان فرم تیپ در پرونده ماشین‌آلات، تهیه ماتریس گردش كارجداسازی پرونده‌های كمیسیون ماده ۵ و كارگروه امور زیربنایی در پوشه‌های جداگانه از زمان ثبت پرونده‌ها در دبیرخانه در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نظر شما