شناسهٔ خبر: 24467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه هیات چهار نفره در استان قزوین

جلسه جلسه هیات چهار نفره استان قزوین با حضور اعضای آن در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان با اعلام این خبر گفت: تعیین حق الزحمه خدمات مهندسان و کاردان‌ها برای تمامی شهرهای استان در سال ۹۵ و همچنین بازنگری و تمدید مصوبات قبلی این هیات در خصوص نحوه بازرسی و نظارت به اجرای آسانسور های ساختمان از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

عبدالرزاقی با بیان این مطلب که در این جلسه به بررسی موضوعات مختلف و دستور کار جلسه پرداخته شد، افزود: هیات چهار نفره استان بر اساس اختیارات شیوه نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان‌ها در استان‌ها برگزار می‌شود.

عبدالرزاقی گفت: اعضای این هیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان رییس جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر جلسه، شهردار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند.

وی در ادامه یادآور شد: این هیات بالاترین مرجع تصمیم گیرنده در حوزه موضوعات مرتبط با نظام مهندسی ساختمان و ساخت و سازهای بخش خصوصی در استان است که مصوبات این هیات پس از تایید وزارت راه و شهرسازی در استان اجرایی می‌شود.

نظر شما