شناسهٔ خبر: 24479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آغاز فصل تابستان،

مرمت راه‌های ۴۳ روستای کوهین استان قزوین انجام شد

تسطیح 140کیلومتر راه روستائی در شهرستان هشترود رییس اداره راه و شهرسازی کوهین استان قزوین گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و انجام سفرهای مربوط به این فصل و همچنین نیاز عشایرنشینان و کشاورزان منطقه کوهین، راه‌های روستایی این بخش‌ها مورد بهسازی و مناسب سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم آزاد با اعلام این خبر گفت: تیغ زنی و مرمت راه‌های روستایی بخش کوهین در جهت افزایش ایمنی راه‌های روستایی توسط عوامل راهداری این اداره به انجام رسید.

آزاد با اشاره به اهمیت مناسب سازی و تسطیح راه‌های روستایی افزود: با توجه به شغل اهالی روستاها و مناطق عشایر نشین بخش کوهین انجام عملیات تیغ زنی و مناسب سازی راه‌های روستاها در اولویت کاری راه و شهرسازی این حوزه قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به درخواست و مراجعه عشایران و کشاورزان زحمتکش منطقه به اداره راه و شهرسازی کوهین جهت انجام عملیات تیغ زنی راه‌های روستایی به خصوص مناطق کوهستانی و همچنین پیگیری بخشداری کوهین، اداره راه و شهرسازی در اسرع وقت پیش از تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام به انجام این عملیات کرد.

ابراهیم آزاد افزود: در راستای مناسب سازی جاده‌های روستاهای بخش کوهین عملیات خط کشی راه‌های آسفالت نیز در دست اجرا است.

نظر شما