شناسهٔ خبر: 24486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

بهره‌برداری از ۱۵۸ کیلومتر باند دوم بزرگراه تا پایان امسال با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان

جاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد در صورت تخصیص اعتبار ۹۳ میلیارد تومانی ۱۵۸ کیلومتر از راه‌های استان دو بانده شود که در صورت تحقق این هدف ۵۵۰ کیلومتر باند دوم بزرگراه در استان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری گفت: اولویت اصلی ما در سال جاری بهره‌برداری از باندهای دوم بزرگراه‌ها در استان خواهد بود چرا که در کاهش تصادفات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این میزان بزرگراه در قالب طرح اقتصاد مقاومتی امسال اجرایی خواهد شد، افزود: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، اسناد خزانه و قیر رایگانی که قرار است اختصاص یابد تامین خواهد شد ضمن اینکه پیمانکار کار را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین محور در این طرح مربوط به مسیر بیرجند -طبس خواهد بود، اذعان داشت: ۵۰ کیلومتر از این بزرگراه در مسیر دیهوک- راور، ۲۷ کیلومتر در محور بیرجند- قاین- گناباد، ۱۶ کیلومتر در محور فردوس- بجستان، ۱۲ کیلومتر کمربندی فردوس و ۱۵ کیلومتر سه راهی روم به آفریز خواهد بود و علاوه بر این در اسرع وقت نیز محور بیرجند تا مود تا محل پمپ بنزین که ۵۰ درصد مسیر آسفالت شده به اتمام خواهد رسید.

نظر شما