شناسهٔ خبر: 24489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

ایمن‌سازی ۲۰ نقطه حادثه خیز تا پایان امسال در خراسان جنوبی

ایمن سازی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از رفع و ایمن‌سازی ۲۰ نقطه حادثه خیز در پی صورت جلسه انجام شده با پلیس راه استان تا پایان سال خبر داد و گفت: این محورها شامل ۷ نقطه در مسیر بیرجند و قاین خواهد بود که ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، ابراهیم کریمپورفرد به سایر این مسیرها اشاره کرد و افزود: روشنایی ورودی بیرجند و قاین بزودی به بهره‌برداری می‌رسد، تقاطع سه راهی مرک بازگشایی شده و موانع دید محور بیرجند- قاین نیز بزودی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: مقداری از ایمن‌سازی ورودی آرین شهر نیز انجام شده و ادامه کار در دست اجراست و پل زیرگذر آن نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و ایمن‌سازی پیچ گردنه سلیمانی نیز بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید. علاوه براین ۹ کیلومتر از انتهای محور قاین به گناباد نیز بزودی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز در راه‌های اصلی راحت‌تر است اما در راه‌های روستایی بخاطر پراکندگی شناسایی و رفع این نقاط دشوار است.

کریمپورفرد اذعان داشت: هم چنین روشنایی ورودی فردوس، رفع موانع دید سه راهی شهید زارع و ایمن‌سازی موقت آن انجام شده است و در طرح تابستانه پلیس نیز ۱۳ اداره همکاری خواهند داشت و ۲۱ راهدارخانه در قالب ۱۹ راهدارخانه ثابت و ۲ مورد سیار نیز به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

نظر شما