شناسهٔ خبر: 24540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار شهرستان بهشهر مطرح کرد:

توسعه بندر امیرآباد از بیکاری مفرط بهشهر می‌کاهد/ بهره‌مندی ۵۰ درصدی مازندران از میانگین شاخص راه روستایی

بندر امیرآباد فرماندار شهرستان بهشهر گفت: امیدواریم با توسعه بندر امیرآباد و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در دست اقدام که به میزان زیادی اشتغال ایجاد می‌کند، از بیکاری مفرطی که در حال حاضر در شهرستان بهشهر وجود دارد، کاسته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید خالق سجادی در حاشیه بازدید معاون اول رییس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اسکله‌های فاز یک و فاز دو بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: امیدواریم با توسعه بندر امیرآباد و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در دست اقدام  که تعداد زیادی اشتغال ایجاد می‌کند از میزان بیکاری مفرط که در حال حاضر در شهرستان بهشهر وجود دارد بکاهد.  

وی با اعلام اینکه میانگین شاخص جاده‌های روستایی کشور ۶۵ درصد، میانگین استان مازندران ۵۰ درصد و میانگین شاخص آسفالت راه روستایی شهرستان بهشهر کمتر از ۳۰ درصد است، افزود: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سجادی خاطرنشان کرد: از مشکلات اصلی مردم شهرستان بهشهر آب شرب در حوزه شهری و روستایی و نیز راه روستایی است و امیدواریم مسئولان کشوری به حل این مشکلات مردم شهرستان اهتمام بورزند.  

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان بهشهر از وزیر کار و تعاون خواستار پیگیری وضعیت اشتغال شهرستان بهشهر شد و گفت: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار شهرستان بهشهر قرار بگیرد تا با ایجاد طرح‌های کوچک، کارآفرینی و خوداشتغالی بتواند جوابگوی اندکی از نیازهای مردم شهرستان باشد.

در پایان این بازدید شماری از سرمایه گذاران بخش خصوصی و نیز مدیرعامل کارخانه کاغذ و مدیرعامل کارخانه فولاد بندر امیرآباد که از تولید کنندگان بزرگ این منطقه هستند به طرح مشکلات خود پرداختند و خواستار حل مشکل سرمایه در گردش و تسهیلات بانکی شدند.

نظر شما