شناسهٔ خبر: 24570 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای کندوان، هراز و منجیل/ ترافیک نیمه سنگین در محور تهران - فیروزکوه

سفر ترافیک جاده در حال حاضر محورهای کندوان و هراز همچنین آزادراه قزوین-رشت محور منجیل به صورت سنگین و نیمه‌سنگین است و بقیه محورهای اصلی کشور از ترافیک و تردد عاددی و روان برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرمانده پلیس ‌راه دماوند- فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در فیروزکوه خبر داد و گفت: یک ‌طرفه شدن محور هراز حجم ترافیک در محور تهران- فیروزکوه را افزایش داده است.

 

سرهنگ علی نیک‌روش روز جمعه با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور تهران - فیروزکوه به دلیل بازگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: از عصر امروز، شاهد بار ترافیکی در این محور به سمت تهران هستیم. 

وی با بیان اینکه محور هراز از دقایقی پیش یک‌طرفه شده است، افزود: با بسته شدن محور هراز، حجم ترافیک در محور تهران – فیروزکوه به سمت مازندران نیز افزایش می‌یابد که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است. 

سرهنگ نیک روش با اشاره به وقوع حوادث در این محور خاطرنشان کرد: چند تصادف جزئی در سه روز گذشته در این محور به وقوع پیوست که خوشبختانه مجروح یا فوتی نداشت. 

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه یادآور شد: برای تسهیل در تردد خودروهای سواری تردد تریلر به جز حاملان مواد فاسدشدنی تا ساعت ۲۴فردا(شنبه) ممنوع است. 

به گزارش ایرنا فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه با اشاره به اینکه برای ساعات آتی ترافیک بسیار سنگین به سمت تهران پیش‌بینی می‌شود، از رانندگان خواست روزهای آینده برای حرکت به تهران اقدام کنند. 
وی با بیان اینکه نیروهای گشت پلیس‌راه در محور و جاده‌های روستایی دماوند حضور دارند، از رانندگان خواست با پلیس همکاری داشته باشند. 

به گفته نیک روش، ۱۴ دوربین ثبت تخلف در محور دماوند- فیروزکوه نیز تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند. 

برچسب‌ها:

نظر شما