شناسهٔ خبر: 24594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی برگزار شد:

جزئیات هفتمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری جیرفت

جلسه هفتمین جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار شهری، شهر جیرفت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرماندار، رئیس شورای شهر، بخشدار مرکزی و معاون شهرسازی و عمرانی شهرداری جیرفت و تعدادی از روسا و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در ابتدای جلسه امینی روش فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی توضیحاتی در خصوص بافت‌های ناکارآمد شهر ارائه کرد.

در ادامه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: اغلب شهرهای کنونی در خدمت آسایش ساکنین نیستند و بخش اعظمی از بافت‌های فرسوده و قدیمی شهرها با پتانسیل‌های فراوان به حال خود رها شده و شهرهای جدید ایجاد شده است.

وی افزود: بازآفرینی این محلات، همت تمامی دستگاه‌های اجرایی، همکاری با مردم و سمن‌ها را نیاز دارد و از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهم اجرای پروژه‌هایی را که در قالب تفاهم نامه طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی امضا کرده‌اند در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه جلسه، اداره عمران و بهسازی شهری اطلاعاتی از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف را ارائه کرد و اعضای ستاد برای رفع مشکلات محلات هدف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما