شناسهٔ خبر: 24596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

لكه‌گيری و روكش آسفالت بزرگراه گرگان- آزادشهر

آسفالت مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: در راستای ایمن‌سازی و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی استان بویژه محورهای شریانی، عملیات لكه‌گیری و روكش آسفالت بزرگراه گرگان- آزادشهر در محدوده فاضل آباد تا گرگان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری گفت: عملیات روكش آسفالت این بزرگراه با عرض ۱۱ متر و طول چهار هزار و ۶۰۰ متر و لكه‌گیری محور هم به مساحت ۱۱ هزار مترمربع انجام شد.

وی ادامه داد: هم اكنون نیز روكش آسفالت محور از ابتدای پل فاضل آباد در باند شمالی به سمت گرگان به مساحت سه هزار مترمربع در حال انجام است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان افزود: قبل از سال ۹۵ باند جنوبی بزرگراه از محدوده گرگان تا پل فاضل آباد لكه‌گیری شده است.

مصدقی هزینه صرف شده برای اجرای عملیات روكش آسفالت و لكه‌گیری محور را هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور ذكر كرد.

استان گلستان بالغ بر ۲۷۴ کیلومتر بزرگراه دارد كه از سمت پلیس راه نوكنده در غرب تا گلیداغ در شرق استان را شامل می‌شود كه طول محدوده گرگان- آزادشهر ۷۱ كیلومتر است.

نظر شما