شناسهٔ خبر: 24626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان خبر داد:

پیشرفت مطلوب فاز دوم عملیات تعریض محور کمیجان-ساروق در استان مرکزی

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان استان مرکزی از پیشرفت مطلوب فاز دوم عملیات تعریض محور کمیجان-ساروق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی داودی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت محور مواصلاتی کمیجان-ساروق، از سال گذشته تعریض این محور فرعی در دستور کار اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان قرار گرفته و در فاز دوم این پروژه، هم اکنون عملیات عمرانی (آسفالت‌ریزی) در ۴ کیلومتر از این محور در جریان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کمیجان درخصوص این پروژه اضافه کرد: فاز اول عملیات تعریض محور کمیجان –ساروق به طول ۳۷۰۰ متر در سال گذشته اجرایی شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال در صورت تزریق اعتبارات لازم، فازهای بعدی عملیات تعریض این محور پرتردد که راه اصلی دسترسی شهرستان کمیجان به مرکز استان مرکزی ( اراک) است را به پیش ببریم.

گفتنی است شهرستان کمیجان با ۴۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان مرکزی واقع شده و از نعمت ۹۹ کیلومتر راه اصلی و همچنین ۲۵۴ کیلومتر راه روستایی برخوردار است.

نظر شما