شناسهٔ خبر: 24631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر/ حفظ بیت‌المال مهمترین دغدغه یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن

معارفه مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان بوشهر با حضور فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان، دادستان کل استان و جمعی از مسئولين و مدیران استانی به طور رسمی در شهرستان بوشهر برگزار شد، این در حالیست که به گفته فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در این مراسم، حفظ بیت‌المال مهمترین دغدغه این یگان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با حضور سرهنگ عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان بوشهر فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن جناب سرهنگ دوم اکبر صیادی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان بوشهر منصوب شد.

رستمی افزود: مکان استقرار یگان حفاظت در محل اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر رسما توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و با حضور مقامات ارشد نیروی انتظامی استان و چند نفر از مدیران اداره کل راه و شهرسازی بوشهر افتتاح و بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز كرد.

این مسئول با اشاره به جلوگیری از پدیده زمین خواری گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در اواسط سال ۹۴ باستناد ماده ۲۳۳ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و برابر مجوز ستاد کل نیروها مسلح تشکیل و یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی بوشهر، بیست و یکمین یگان استانی است که با معارفه رسمی فرمانده عملا فعالیت خود را آغاز كرده است.

وی بیان کرد: با توجه افزایش پدیده زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری با انتصاب اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان که به عنوان ضابط دادگستری و در این اداره  مشغول فعالیت می‌شود که در برخورد با معترضین و زمین خواران سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

همچنین علی عباس‌نژاد اولین فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر حفظ بیت‌المال به عنوان مهمترین دغدغه این سازمان و یگان گفت: سازمان ملی زمین و مسکن از امروز دارای یگانی شد که ضابط خاص قضایی است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: آنچه برای من در این یگان مهم است ابتدا پیشگیری و سپس تشکیل پرونده قضایی تصرفات اراضی خواهد بود.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای آموزش دیده و دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند حفاظتی در زمینه حفاظت از اراضی ادامه داد: این یگان ضابط قضایی نیز هست و می‌تواند از طرف دستگاه قضایی با متصرفان برخورد کند.

نظر شما